Prý málem naboural, když to v rádiu poprvé zaslechl. Ve vášnivém článku, kde Sobotku nazývá zoufalcem, vysvětluje, proč ho tahle zpráva až tak vzala.
Ten trapný nápad zkrachovalého premiéra na buzeraci, mistrování členů vlády je prý především socialnědemokratický trik, jak se v předvolebním čase pravidelně objevovat v médiích.
V tom se zřejmě šéfredaktor hájící zájmy vydavatele nemýlí, to nepostrádá logiku, stejně jako jiné výtky uvedené v emotivním textu.
To všechno může být pravda, ale ten kardinální omyl šéfredaktora spočívá v přesvědčení, že jde o součást volební kampaně ČSSD.
Totiž, jen stěží si dokážu představit, že šéfové volební kampaně ČSSD jsou až tak hloupí, aby snad předpokládali, že ty časté, pravidelné televizní výstupy „charismatického“ Bohouše, mohou přinést sociálním demokratům nějaký zisk.
Na rozdíl od šéfredaktora Lidových novin jsem si naprosto jistý, že je tomu právě naopak - Čím častěji se „populární“ premiér Sobotka objevuje v médiích, tím hůře pro ČSSD! : - )