Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, málem bych zapomněl. Karma velká jako Brno i s vykřičníkem!:-)

2 1
možnosti

No jo, Matuška.

1 0
možnosti

Panu Franzovi mám za zlé, že dělá ČR špatnou reklamu v zahraničí. Je to naprosto nesoudný člověk. Umění mu jde, ale politicie nerozumí ani za mák. V tv to jasně ukázal. Mluvil nepřirozeně ve frázích. Dělá sobě i nám ostudu. Konvence, to jsou ustálená společenská pravidla, která mají svůj význam.

2 1
možnosti

P26a91v67e52l 19S89y91c10h29a

10. 12. 2012 13:24

Jakou dělá v zahraničí reklamu?

1 0
možnosti
Foto

Jde jen o pár měsíců a pak bychom si na jeho nezvyklý zjev zvykli. Když jsem četl jeho názory, změnil jsem na něj názor. Pro mne by byl přijatelnější než nula Fischer.

4 6
možnosti

Možná je v tem nevině, ten avatár - vidouc ho v tíví, vždy mi naskočilo, že musí mít důvěrnou znalost travky a jiných dobrůtek.

Navíc ten nejistý výraz v očích ...

7 4
možnosti

Vy jste žena, pane Še ? :-)

Ten dojem z TV vystupení jsem nicméně měla tentýž, ten člověk byl zcela mimo, opakovaně ani nekapíroval, co se po něm vlastně chce. Navíc - a od právníka ! - výroky toho typu, že by jmenoval ústavní soudce navržené Senátem, ... no, to bylo opravdové překvapení ... :-) Snad si tu ústavu měl - jako prezidentský kandidát - před kampaní alespoň přečíst.

P.S.: Což nepíši vůbec ze žádné zaujatosti (prezidentem pan Franz navíc nebude).

0 0
možnosti
Foto

a jak dopadla naše republika pod vedením lidí, kteří vypadají na první pohled naprosto seriózně?

9 4
možnosti

Havránek, který rozumí politice (viz jeho "článek) a kterému se smějí i jeho kamarádi (jak sám přiznává rovněž v "článku"), je přesvědčen, že dobře.

6 4
možnosti

Karma R^ - Ikdyž obdivuji vzdělanost pana France, tak si neumím představit, že by ve všech školách, v čele každé třídy se z obrazu díval na děti takto pomalovaný muž. Jak by to dopadlo s naším národem, kdyby to děti braly jako vzor?

7 8
možnosti

P32a21v34e24l 57S73y74c86h26a

10. 12. 2012 7:56

Jak? Uplně normálně. Nebo myslíte že arogance a nedostatek pokory dnešních dětí(pokud se vyskytne) pramení z toho že jim tam visí VK?

8 4
možnosti

P32a95v39e10l 96S13y95c55h24a

10. 12. 2012 7:35

Co může tato země dokázat s lidma co uvažují jako pan Havránek, to je otáka kterou si pokládám... Estetické cítění do toho netahejte...tím omezujete jen sám sebe...

9 4
možnosti

možná kdybyste věděl,jak vypadal praotec Čech.... no nic, pro mne je lepší inteligentní pan F. s tetováním, než Okomžůra,co se paktuje s komoušema....;-)

7 8
možnosti
Foto

I29v90a59n 31M14a16r93e69k

10. 12. 2012 7:51

Není to jen o tetování,stačily mi i jeho v mediích prezentované názory,jinak ale bohužel mezi kandidáty není žádný "aspoň jednooký" který by mezi těmi ostatními "slepými mohl být králem" (všichni jsou naprosto stejní a sobě rovní) a  proto je volba hlavy státu takovou tragedií ! ! ! Rv

3 3
možnosti

Mě zase děsí Klaus. Bocassa snědl pouze několik politických protivníků, zatímco Klaus nám úspěšně  implantoval mafiánský kapitalismus. V normální demokracii by se  Klaus mohl pohybovat jen v měststké kanalizaci, u nás je pořád v televizi a ještě otravuje národ svým slaboduchým exhibicionismem.

8 5
možnosti

Antikarma, jako obvykle.

5 5
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články