Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

K37a65r72e89l 23V93o51v59e87s

30. 8. 2014 20:25

Propaganda v Ceske relevizi je opravdu nechutna a to je tzv. verejnopravni televize !!

4 1
možnosti
VH

Debaty v Událostech jsou trvale debilní *). Proč se jim tedy věnujete?

 *)  Jsou debilní volbou diskutujících, tématy, nic neřešícími odpověďmi na dotazy a (ne)připraveností komentátorů.

6 0
možnosti
ZD

máte pravdu ...vypnul jsem to...R^R^

6 0
možnosti
PR

Ten kdo zazil nasi Ruskou okupaci a fandi Rusum v okupaci nekoho jineho nemuze byt antikomunista,muze to byt jen frustrovany prorusky kolaborant.

4 12
možnosti
Foto

Proto nechápu, proč na našem území chcete americká vojska.

To je stejný druh kolaborace Rv

12 3
možnosti
Foto

Z politiků se na Západě stala lidem zcela nepřátelská, zločinná kasta psychopatů a deprivantů. Co jiného se taky může stát s člověkem, přinuceným slepě plnit roli, přidělenou a kontrolovanou z Americké centrály Nového světového řádu a dolary tištěnými na běžícím pásu. A v tom zázrak: Putin, který mluví otevřeně, přesvědčivě a chová se věcně a pragmaticky. Je vlastenec, vidí ale současně problémy celého světa a je připraven přispívat k jejich řešení. Moderní politik, který má odvahu k činům. Je jasné, že to nase*e, že stojí v cestě novému světovému řádu! Drtivá většina z nás si nedokáže připustit, že naše životy a osudy ovlivňují neviditelné síly v pozadí a proto systém brání. Pravdou tedy zůstává, že největší překážkou ke svobodě jsou šťastní otroci.

19 4
možnosti
JR

J18a65r16a 17R32a57n22k

30. 8. 2014 19:09

Nehlede na to, jak se politici na Zapade podle Vas chovaji, stale delaji pro nas "lid" vice, rozhodne bych zivot na Zapade nemenila za zivot tam na Vychode, i spousta tech ruskych "nouveau riche" z Ruska se sem snazi dostat, koupili pozemky, otevreli konta a pokud nezustali, bude jim to par let trvat....diky sankcim;-)

0 1
možnosti
Foto

Já to tady píši neustále, že naši katoličtí křesťané jsou největšími radikály, kteří by všechno řešili násilím.

Jejich vzory jsou generálové Franco a Pinochet.

TOP09 sdružuje největší katolické extremisty a jejich srovnání s bolševiky plně sedí.

Někde jsem napsal do diskuse, že i Vasil Bilak byl na vyšší morální úrovni než Schwarzenberg s Kalouskem a byl jsem překvapený, kolik čtenářů mi tento příspěvek plusovalo.

25 4
možnosti
MP

Ten DEMOKRATICKÝ lidovec mě šokoval větou- odmítám o tom diskutovat!  Takhle vypadá demokratická diskuse. Jen já mám pravdu a druhý je blbec nebo něco jiného.

28 3
možnosti
Foto

Tak nejak podobne pisete i vy sam. :-/

7 11
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články