Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V69í35t 53H40a98s80s58a18n

30. 3. 2015 20:26

Autore, a co takhle nekrást a uvést u fotografie Bartoše mé autorství? VH

0 0
možnosti
JH

Jde spíše o opomenutí.Vyhověl jsem redakci a Vaše autorství zaznamenal. Kdybych předtím četl tenhle humpolácký vzkaz, rozhodně bych  to nepříliš  dramatické foto raději odstranil, v textu by nikomu nechybělo...

I tak se omlouvám.

0 0
možnosti
Foto

J78a25n 38P97e75c41h20a

30. 3. 2015 20:23

Píšete: "mám od mládí  respekt k lidem, kteří za svými názory stojí,..." Ano, to je chvályhodné, ale jde o to, co je to za názory.Jinak byste měl mít respekt i k Hitlerovi, ten si za svými názory také stál až do konce. A přečtěte si Bartošův seznam židů v české kultuře, ten je také zajímavý.RvRvRv

2 0
možnosti
JN

Breivik taky nestřílel do větru, přesto jsou mi jeho názory, myšlenky a pohnutá psychika u zadku, tyhle lidi se mají ignorovat a pokud tuto ignoraci nesnesou, létají po vozovce jako šašci aby se zviditelnili. No aspoň vidíme že stačí nenávidět Brusel, Evropu a být komunista nebo fašista a hned vám je člověk sympatický, lidem jako vy říkáme ovce. ;-)

1 1
možnosti
JH

Jardo Nováku, co Vy všechno nevíte....Ovce říkáte :-)

2 0
možnosti
JH

Už tu schází snad jen Kopřiva...

0 0
možnosti
AP

Byl jsem u toho. Nebylo to nic zvláštního, vojáci si nějakého Bartoše téměř nevšimli.

3 0
možnosti
Foto

A benzín se sirkami byste mu poslat nechtěl...?

3 1
možnosti
JH

Jako vždy plný zápalu a hysterie....

0 0
možnosti
LW

L79e17o 70W52o75l35f

30. 3. 2015 9:02

Tak předsedu Národní demokracie neznáte? Ten se vám bude líbit.;-D

4 2
možnosti

Nikde jinde , ač jsem sledovala leccos  o tomto incidentu nebyla ani zmínka. Také jsem nic jiného od našich médií nečekala. Spíše mne přivádělo do rozpaků to neustálé ukazováné opakování  nadšeného  vítání, jakoby nás Amíci přijeli osvobodit. ( Ne jenom projet, jak bylo prezentováno a proti čemuž bych nikdy nic neměla)..

1 0
možnosti

Omluva za špatné interpunkce.

0 0
možnosti
PV
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články