Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

R^R^R^Mám uplně stejné pocity.A když vidím ty shrbená záda servilního čecháčka s americkou vlajkou a komouškým heslem do kterého jen nainstaloval místo CCCP USA,je mě smutno a jde mě zase mráz po zádechRv

8 9
možnosti
IB

I45v59o 17B11o60u57š12e

31. 3. 2015 7:25

No hlavně že se dokážete ztotožnit se staronovou politikou Ruska. To soudruzi třeba ocení.

6 5
možnosti
PV

A) je správně. Nejste ten starý blb, jen hodně pamatujete a to se neodpouští (tady mluvím o demokratické diskuzi pod články).

11 4
možnosti
Foto

existují i mladší blbové

7 1
možnosti
Foto

"V zájmu  České republiky,  mi tak  nezbývá,  nežli obětavě  doufat, že se fatálně pletu, že jsem opravdu  ten starej blb". A co vám brání procitnout?

10 2
možnosti
JB

To že je to bohužel smutná realita a z té procitnout nedá,to už by jste, vzhledem ke svému,věku mohl vědět,ne;-)?

4 2
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články