Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

J48i12ř44í 31N58o57s59e45k

22. 4. 2015 8:32

Tvarůžkovou nemusím, ale s Dienstbierem se jinak mluvit nedá, kroutil se jako had, prostě z jedné agentury potřebuje udělat dvě, tak to pořešil, protože norské fondy by jeden moloch nestačil vyčerpat. Navíc zaměstná víc sluníčkářů bez ohledu na efektivitu jejich činnosti.

Tvarůžková měla možná ještě přitvrdit...

8 0
možnosti
JH

První odstavec podepisuju.

Jenže, ta tvrdost musí mít nějaký smysl. A to tahle debata neměla, byla jen plná výkřiků moderátorky....

1 3
možnosti
PS

Dal jsem si těch 25 minut celých a  mohu konstatovat,že tak je třeba mluvit se státními úředníky - jinak se vám vykálí s úsměvem na hlavu - u tohoto bych nasadil ještě těžší kalibr,paní Kroužkovou.....tu nějak postrádám.Vždyť prostý lid,tedy my,bychom byli určitě ještě ostřejší a nevychovanější,kdybychom dostali příležitost...viz Jílková a její pořad.

6 0
možnosti
JH

Ano, Kroužková je stejný kalibr. Také nechci, aby se redaktorům před politiky třásla kolena, ale ta případná arogance musí mít nějaký smysl. V tomto případě vedla jen k tomu, že se divák prakticky nic nedozvěděl, mohl jen "obdivovat " tuhle exhibici hysterky....

1 2
možnosti
SN

:-)  Viděl jsem jenom závěr, takže to nehodnotím! Ale....viděl jsem rozhovor s nějakým starostou z Janova, ten si Šimáčkovu práci s cikánskými dětmi nemohl vynachválit. Některým lidem to zřejmě vadí, že Šimáček nechce přistoupit na jakousi reorganizaci, která má omezit podstatně jeho pravomoci a prostě...Dientsbier se cítí být velkým šéfem a bude určitě po jeho ! Jestli k dobru, nebo ne, Čas ukáže.  R^

0 0
možnosti
LV

Já jsem na vlastní uši slyšel rozhovor mezi Tvarůžkovou a Fridrichovou u popelníku před budovou zpravodajství na Kafkách. Tolik testosteronu není snad ani v hokejový šatně. Nedivím se, že Voldánová odešla, stejně by ji vyštípaly.

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články