Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já bych to od vás ještě tak před 1 až 2 roky také nečekal. Nečekal bych však vícero vašich názorů, postojů a vyjádření.

Přečetl jsem několik vašich postarších blogů a srovnal s aktuálními a připadá mi, že se vyměnil člověk. Obracíte naruby své původní hodnoty a zastáváte postoje dříve nemyslitelné.

Čím to asi může být?

4 0
možnosti
Foto

Třeba se pan Havránek nezměnil, ale změnily se věci kolem něj.

10 1
možnosti
AS

A37d29a78m 70S21t37a84v63a

24. 4. 2015 8:12

Znovu a znovu se mi to jeví, že dnešní administrativa USA jednoznačně přijala móresy bolševismu SSSR, právě tak jak EU. Tam to ale je s tím  zastydlým dědictvím marxismu tak trochu samozřejmé, ale je fakt, že  to levičáctví svévole a závistivé nenávisti - marxismus, ve své masovostí se k nám zpětně  přeneslo z USA.  Všechen dnešní světový chaos je důsledek německých ideologií posledních dvou století: marxismu a nacismu. Nacismus se podařilo vymýtit, ale civilizovaný svět se neustále plácá a potápí v ideologii marxismu, který je svou nenávistí  a přesvědčením o vlastní pravdě  ještě nebezpečnější než nacismus

6 1
možnosti
Foto

Mýlíte se v tom, že nacismus podařilo vymýtit. Ten bude trvat tak dlouho, dokud budou trvat národy a konflikty mezi nimi. To už spíše se podaří vymýtit marxismus, protože něco jako proletář přestalo existovat tak nejpozději v r. 1848.

0 0
možnosti
JK

Nyní je "trendy" být protiamerický, takže se pouze vezete ve vlaku. Stejně tak vaše názory na ČT. Kdyby se každý politik u nás (nyní hlavně prezident) choval tak diplomaticky jako pan Schapiro, neměli by novináři o čem psát:-) a ve společnosti by třeba nebylo až takové vzájemné bipolární pnutí. Poslechněte si znovu vyjádření US velvyslance pro ČT, pokud jste trochu soudný, zjistíte jak hluboce se mýlíte. On našeho prezidenta rozhodně neškolil...Rv

9 5
možnosti
JH

Jó - "trendy", to je moje, tím žiju....

7 1
možnosti
Foto

Mě ten člověk taky není extra sympatický, hodně mi připomíná ty věčně usměvavé postavy manažérů z amerických seriálů. To mi, ale připadá dost málo na to abych ho z něčeho obviňoval. Spíše by jsem z kritiky nedělal hned tragedii a naopak se nebál v případě nesouhlasu kritiku oplatit, prostě chovat se více sebevědoměji. Když si myslím, že mě kritizuje někdo kdo má sám dost "másla na hlavě" tak to povím. Tuhle asertivní politiku jsme se ještě, ale nenaučili v případě USA je to tak snadné jen jejich spojenec Saudská Arábie to je takových nahrání na smeč, vždyť to je země. která zhlediska lidských práv porušuje snad většinu a takových Černých Petrů je. Proč místo uraženeckého rozčilování sebevědomě neříct "kdo bez chyby ať hodí kamenem", máme své chyby, ale vy nejste také nejste bezchybní.

3 1
možnosti
Foto

To by nebylo od věci. Umět poukázat na to, co sami kritizují.

2 0
možnosti

Havránek nahrazuje Zemanoida Olšera. ;-D Některé typy lidí z těchto blogů nikdy nevymizí. :-)

7 3
možnosti
TM

Kdybyste býval mlčel, mohlo se snadno stát, že byste, Josefe Havránku, nebyl považován za  zapšklého nesnášlenlivce, kritizujícího  neustále cokoliv.

11 6
možnosti
JH

Kdybych býval mlčel, lidé typu Tomáše Malého,  by mě nepovažovali za zapšklého nesnášenlivce, kritizující neustále cokoliv...

To jsem se fakt, připravil o hodně....:-)

3 3
možnosti
LJ

Co si to ten sičák dovoluje, zakážeme mu mluvit.;-€;-D

3 3
možnosti
PS
VK

Jestli to nebude jen těmi brýlemi, kterými se na to díváš Pepiku.

10 2
možnosti
JH

Na ranní směnu už nastoupila místní inteligence....:-)

3 2
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články