Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RH

No vidíte a mě místo Škrholy napadl při čtení vašeho textu Tatrman... Osobně je mi jedno, že sem jede pár ruských nácků, s tím si demokracie poradí. Nemám ani problém s tím, když někdo dá najevo svůj názor. Vy ano?

9 5
možnosti
NM

....to jsme na tom tak špatně,že 75 osob hejbá s vědomím lidí a radí jak má vláda jednat ;-€;-O

3 2
možnosti
VK

To je demokracie. Já vím, že s tím mají někteří problém, ale Listina základních práv a svobod je součástí ústavního pořádku ČR. Může se ti to nelíbit, můžeš remcat, ale je to všechno, co s tím můžeš dělat. ;-D

8 1
možnosti
VK

Nějaký kajakář.....To stačí Pepiku;-D;-D;-D

také mě mrzelo, že ČT neuvedla, že Chirurg je ve skutečnosti věhlasný profesor medicíny, který má za sebou již stovky úspěšných transplantací v Moskevské nemocnici, které pro dovzdělání kolegů byly přenášeny do celého světa.

Pepiku, ty umíš pobavit.;-D

11 2
možnosti
JH

Václave, obdivuju ty Vaše informace ohledně transplantací. Uvažujete snad o transplantaci mozku?

5 3
možnosti
MP

Bravo, opravdu jste to vystihl. Inu pravdoláskaři se nezapřou a cikánský baron Kocáb už vůbec ne. To dělá to poflakování se za peníze z vytunelovaného fondu TREND a absence užitečné práce.;-D

14 9
možnosti
Foto

vy se tou nenávistnou žlučí jednou zalknete

7 5
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články