Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Ani si neumím představit, co budou všechny ti rusofobní fanatici dělat, až se ruská sborná dostane do finále MS a na finálový zápas se bude chtít do Prahy dojet podívat sám Putin... ještě žádné hokejové finále s ruskými hokejisty nevynechal. Zakážeme mu vstup do Schengenu?

15 1
možnosti
ZH

Proč ne? Jako vyvolávač občanských válek tu nemá co dělat, leda že by hrál hokej.:-)

1 7
možnosti
MD

Osvezujici popis lidske hlouposti. Karma.

15 0
možnosti
ZS

Zdá se, že mnozí zarytí kritici mají problém s chápáním psaného slova. P. Havránek zcela jasně vyzdvihuje páně Doležalův článek pro jeho nadhled a neurážlivý styl. Ta poslední věta je jasně avizována jako citace jistých primitivů pod zmíněným článkem, nikoli jako názor p. Havránka.

16 0
možnosti

Docela jsem čekal, který ze zdejší partičky "hrdých buďžesů" potom skočí, inu Havránek nezklamal....:-)

2 7
možnosti
Foto

A oni jsou ruští hokejisté politicky angažovaní jako Nočnyje volki?

4 0
možnosti
Foto

Kdo hledá, najde.

A pokud bude potřeba cokoliv na ruské hokejisty najít, třeba že jsou politicky angažovaní, tak to západní mainstream najde na 100%.

9 2
možnosti

Doležal si dovolil míti odlišný názor od pana Havránka. Tudíž je smažka, feťák, patří do krimu a možná i na šibenici!

Havránku, tolik se snažíte lišit od Doležala, že jste klesnul ještě pod něj.

3 8
možnosti
MN

Máte můj obdiv. Nepochopit článek pana Havránka Vám muselo dát práci.

16 0
možnosti
ON

O72n54d30ř73e90j 82N25ý68č

27. 4. 2015 11:31

Tak to už je vrchol. Vy musíte být úplně opilý nebo zfetovaný když nepoznáte tak jasnou ironii zvlášť když Doležal v předchozím článku psal že mu průjezd motorkářů nevadí že je demokracie.

2 5
možnosti
Foto

Ano, zakažme ruské hokejisty R^

Zakažme i ruská jídla jako třeba boršč.

Andres Shapiro nás za to určitě pochválí.

13 6
možnosti
ZS

Já osobně bych zakázal zimu jako v Rusku, mám rád teplíčko.

5 0
možnosti
MK

Já s protesty počkám do té doby, než nám něco  doporučí americký Poraděnko Šapitó;-D

10 5
možnosti

Kantorku, Vy rád komolíte druhým jména?

1 3
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články