Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Já jsem viděl v ČT dokonce přímé vstupy z demonstrace, takže jsem si mohl udělat obrázek. Kamera projížděla celé prostranství. Ale kdo chce psa bít, vždy si vypíchne to pro sebe dobré že?

5 0
možnosti
Foto

Pan Havránek se probral z dlouholetého komatu?

1 0
možnosti
JP

Když se tady vyhrožovalo šibenicí a postřílením komoušum, to jste byl v klidu! Přesto jsem dal karmu, nic takového není správné.

0 0
možnosti
PV

Pořád lepší modely šibenic, než opravdové mačety...

10 0
možnosti
JH

Nejsme na tom ještě tak zle, abychom si museli vybírat jen mezi šibenicemi a mačetami....

0 1
možnosti
MR

Osobně jsem byl zaskočen aktivitou televize v tomto směru. Zvláště když Z.Tvarůžková z čt se snažila zmanipulovat  hovor s Okamurou až jí to v pállil nazpět.

Chování Čt je někdy absurdní, manipulativní.

10 2
možnosti
DB

ne jen někdy, ale velmi často a skoro pořád, je to propagandistické médium. Možná pro to hledali tak dlouho "člověka schopného takových manipulací" To nedokáže každý.

ALE přesto to dokáže hodně lidí. Podívejte na Řecké představitele posledních dní a měsíců. Naposledy jeden z nich řekl, že radí voličům k referendu, aby volili NE, ...protože JDE O BUDOUCNOST EURA.

Je to věta jako s věštírny v Delfách. Kdy jednomu králi řekli...když překročíš tuto řeku, zničíš jednu velikou říši. A on tomu rozuměl tak že mu říkají, že mlže začít válku a že vyhraje. Jeho omyl. Přešel tu řeku a prohrál. ZNIČIL JEDNU VELIKOU ŘÍŠÍ...tu svoji.

A tak budoucnost eura v této větě není nic jiného. Lidé si přejí pokračování eura a on má na mysli jeho konec. Je zcela zřejmé, že je ten člověk někým uplacený. Asi někým, komu leží spojená Evropa v žaludku

0 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články