Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Konvertitka Maruskina to ve svem blogu jiz napsala.Organizovala to Pegida.

12 0
možnosti
JN

Souhlas, ale přece jen doplním jednu poznámku: to, co permanentně vytýkáte redaktorům ČT, lze zrovna tak vytknout i redaktorům a novinářům z převážné většiny ostatních médií.

5 0
možnosti
JH

Překvapuje mě, že zrovna Vám musím znovu opakovat, že platím jen na ty veřejnoprávní povedené redaktory....

6 0
možnosti
LS

Včera jsem měl tento pocit v Událostech komentářích. Téma migranti a sex. Hostem byl arabista, který jaksi vysvětloval, že 25 letému hochovi vlastně v našem prostředí nic jiného nezbyde než si vzít sex na evropské ženě násilím. Podtex by se dal chápat i jako, "holky politujte je a dejte jim dobrovolně a ušetříte si modřiny a šrámy."

17 1
možnosti
VJ

No to aby si to vzala Angela na povel a postavila se do první řady.

6 0
možnosti
OF

Spíše mě udivuje, že to Turecko není v popředí zpráv, ani iDnes , ani na onet.pl.

9 0
možnosti
JC

Ještě nedostali pokyny, jak o tom hovořit.

7 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články