Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VC

NEMÁM KOHO VOLIT. Doufám, že se institut 2080 zaangažuje natolik, že se do voleb zkonsoliduje nová politická strana.

1 0
možnosti
Foto

Pane Capoušku, to je veliký otazník. Institut 2080 je příliš elitní skupina, masovou podporu by získali jen zázrakem. Může se domluvit s ODS, které se ale zmanipulovaní voliči taky bojí jako moru.

0 0
možnosti
PC

Nechápu, jak taková blbost, myslím tím ten samopal, může vyvolat takovou nepřiměřenou diskuzi a už vůbec mi nejde do hlavy, že to u někoho může ovlivnit volební preference.

6 1
možnosti
JH

Tak o tom ještě chvíli přemýšlejte. :-)

6 1
možnosti
JC

Jsem rád, že jste prozřel.

5 0
možnosti
VK

Bolševik koketoval s myšlenkou volit ODS?Hned mám hezčí ráno. To pobavilo.:-)))

4 10
možnosti
JN

A vy se snad domníváte, že spousta bývalých bolševiků ODS ještě donedávna nevolila? ;-) Ostatně, nebyli např. exministři Kočárník či Dyba před rokem v 1989 v KSČ???

7 0
možnosti
MS

To tedy máte opravdu z á v a ž n ý důvod. :-P

5 0
možnosti
JH

To víte, já jsem taková citlivka:-)

6 2
možnosti
OZ

Joska Havránků se rozhodl nevolit ODS...;-D;-D;-D;-D

6 5
možnosti
JH

No, to je ale úžasně veselá poznámka. Kam je Vy, pan Zabilanský, na to chodíte?:-)

6 3
možnosti
VC

Celá debata o Zemanově výroku o použití střelné zbraně mi připadá asi tak, jako kdyby někdo řekl "Hitler byl svině" a dav začal tuto osobu dehonestovat proto, že je nacista, neboť použil jméno Hitlera.

13 0
možnosti
LP

Nepochopil...on nevyslovil kalašnikov...on řekl, jak se je možné nedemokraticky zbavit premiéra, a Zeman má dost primitivních příznivců, kteří by se toho mohli chytit. Je to na vás složité?

2 4
možnosti
PH

Já si naopak myslím, že politici se zalekli toho, že by přišla v úvahu alternativa Kalašnikov. Proto tak kvičí.

5 0
možnosti
LP

Určitě.......a čeho se zalekl Zeman, když po kauze trenky žádal navýšení výdajů na jeho ochranu?

4 3
možnosti
LP

Taková škoda! Zemanův vlezdozadel Havránek nebude volit ODS !!!

3 8
možnosti
MR

V téhle společnosti ať tam bude volen Petr nebo Pavel, lidem prostě nebude vyhovovat a budou na něj "házet" své životní frustrace.

Bohužel tato současná společnost její většina svým buranstvím nemá na lepší politiky a vlastně je svoji vazalskou smlouvo stváří ... .

Když lidi prostě "žerou" typ politiky kde je házení špíny na druhé a snaha druhé diskvalifikovat, tak to mají ... .

3 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články