Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já myslím že pan prezident myslí všechny své výroky jako legraci. A proto máme nejvýše postaveného komika v Evropě;-)

6 5
možnosti
JH

Pane Flaško - Vy myslíte....v tom bude asi ten problém:-)

9 6
možnosti
Foto

Mám podobné pocity..hlavně paní Němcová..nevím, jestli má ještě co nabídnout, ač jsem ji měl kdysi rád.

6 0
možnosti
ZB

No tak si volte Konvičku,nebo Tomia,oba to potřebují,stále jsou hluboko pod 5 procenty;-)Pokud jde oběma o společnou věc,měli by spojit a mít větší šanci.To je logika,která by platila jen v případě,že oběma těmto bojovníkum skutečně o nějakou věc jde.Ve skutečnosti jde jen o prachy a o to se nikdo dělit nechce....

5 4
možnosti
MK

Už pod 5% je omyl a "hluboko" je jen Vaše přání!

2 0
možnosti
JP

Tý.....

Havránek přišel na to, že ODS není jeho šálkem čaje?

Íčko, Téčko, Křupan ani Nečas nevadili, ale co je moc, to je moc.

Teď ještě čekám na den, kdy Havránek pochopí, že se nemusí veřejně vyjadřovat ke každému prdu.

Hezký den ve světě prozření....

3 5
možnosti
MB

Toho se nedočkáte. Co by, prosím Vás, celé dny dělal? A jak a především čím pozitivním by alespoň na chvíli zaujal okolí? ;-D

7 2
možnosti
MB

V sídle ODS teď usedavě pláčou a sestavují tým na prozkoumání toho, jaký bude mít tento blog vliv na jejich volební preference ;-D

9 3
možnosti
PS

Tento blog by mohl být světýlkem pro tápající....jen mě trochu mrzí,že autor dal přednost před fenomenálním proslovem předsedy ODS na posledním sjezdu jakémusi klouzání po prkýnkách ve sněhu...to by prohlédl mnohem dříve.

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články