Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P46a62v22e64l 96K98r71á16l

5. 2. 2016 8:02

JJ,má to něco do sebe.Včera u Jílkový Okamura s Brichtou,bavil jsem se víc než u Partičky.Tolik hlouposti snad v sobě dva lidé ani nakumulovat nemohou,teoreticky,ale praxe ukázala.A už se přiznaly ty holky pegidský z Kolína,kolik z nich si to v rámci oprávněného boje proti islamizaci vymyslelo?

3 10
možnosti
MN

Je mi Vás líto pane Král,Vy ten Váš váček s jedem musíte mít už úplně vymačkaný.

Na druhé straně, nevědomost hříchu nečiní a blahoslavení chudí duchem.

4 1
možnosti
Foto

Novinky taky obratily, Idnes taktez. Pomali ale pozor, jen to co jim jejich "vysost: schvali. Zatim se zverejnuji jen neudrzitelne zpravy. Jinak se ale jede po starem. Moji touhu po pravde jsem davno ztratil. Jen cumim jak vrana.

8 2
možnosti
Foto

Ono to, Franku, za "komunismu" vypadalo podobně.

4 1
možnosti
MP

Hlavně, aby si to uvědomili čtenáři, posluchači, diváci...mám na mysli tu snahu o ovlivňování, to zneužívání důvěry. Tady je jasně vidět, v čem jsme oproti lidem na Západě obezřetnější - nedůvěřovat médiím ani politikům, předpokládat, že to může být i úplně jinak, věřit jen v rámci rodiny a dál být velice obezřetný. Polepšená ČT - no, nic bych nepřeháněla, za chvíli pojedou zase postaru - hlavně, jak už říkával Husák - neznepokojovat pracující, aby měli klid na práci;-)

11 2
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1306x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články