Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Včera byla ČT zastíněna při zprávách o pražských demonstracích ČRo Radiožurnálem, volně cituji rychlé zpravodajství ( každých 15 minut, myslím): .....na demonstracích proti ú d a j n é islamizaci Evropy se sešlo......

31 2
možnosti
PV

Tak to je nádhera, to jsem neslyšel. Ona je ta islamizace údajná.... Kde ti lidé žijí, to mi hlava nebere.

14 4
možnosti
MD

Tak se nevi, vyslovit vas soustrast ze nejste Janem Husem z kaple 'Idnes', nebo gratulovat, ze nejste osamely rytíř don Quijote bojujici s vetrnymi mlyny.

2 0
možnosti
MM

Vám se nikdo nezavděčí, když se ČT pokusí omezit vysílání špíny a hnoje, tak je to taky špatně. :-/

5 13
možnosti
OP

No tento "názor" havránka určitě všechny čtenáře i judovic psa obohatil svojí hlubokou myšlenkou. Pisálek už neví o čem psát .

10 40
možnosti
JH

Oldo, hrubě mi křivdíte. Všichni tady Vám potvrdí, že mám o čem psát, že jsem uhranutý ČT:-)

22 2
možnosti
Foto

Tak já jsem na Pohořelec přijel krátce před 15:00, čistě oblečen, hladce oholen a střízlivý.

Přesto mě a ani nikoho jiného policie na Hradčanské náměstí nepustila. Doporučila "jít spodem".

Což znamenalo dojet zpět dolů na Malostranské náměstí a odtamtud to zase vyšlapat nahoru na to Hradčanské a to mi mé odhodlání zcela zničilo.

Pravda, dalo se to zkusit Úvozem, ale nechtěl jsem riskovat, že i tam mě černooděnci zastaví.

Prostě a jednoduše. Policejní manýry jsou za všech systémů v podstatě stejné. Zamezit tomu, aby lid rušil "ty nahoře".

65 2
možnosti
Foto

Pane Hermánku , znáte nějaký režim , který si pozve pod okna demonstranty ? Co tím chci říci ? To, že Vaše poslední věty v předcházející glose jsou opravdu intelektuální perly.

Nemusíte odpovídat něco v tom smyslu , komu je házíte:-/R^.

Jinak - je krásná neděle , určitě budete mít někde v Praze nějakou příhodnou demonstraci. Oholení i odhodlání Vám od včera jistě vydrželo.

Upřímně : pěknou neděli tak či tak.;-D

3 20
možnosti
Foto

Určitě znáte ten pocit : někdo vás předjede v obci , vy jedete 55 a on alespoň 90 a řeknete si - kdyby tu dnes sakra měřili a toho výlupka řádně osolili...

Já si tak někdy říkám - kdyby to šlo - čáry máry fuk a udělat p. Havránka ředitelem ( či alespoň šéfdramaturgem) ČT.

To by bylo !!! To bychom se poměli !!!! Ta objektivita !!!!;-D;-D;-D

7 5
možnosti
ON

Takovou sebereflexi jsem od demonstrantů opravdu nečekal. T tu chvíli čt opravdu visílala špínu a hnůj.

2 36
možnosti
ON
Foto

Pane Havránku demonstranti se zhodnotili sami. Jasně řekli co ČT vysílá když je natáčí.

9 49
možnosti
JH

Vážně pane Polický? A jak byste asi nazval sebe?:-)

19 0
možnosti
Foto

na Hradčanském náměstí bylo kolem 16té naprosto plno. Čt ukazovala spíše dřívější záběry, kde tolik plno není..jediná prima to ukázala reálněji..byla to veliká demonstrace a lidé se chovali slušně. Jsem rád, že jsem tam byl.

44 1
možnosti
Foto

A mě mrzí, že jsem se tam neprobojoval. Léta začínají být cítit. Ale alespoň jsem přemohl lenost a vyrazil.

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články