Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J36a58n 58K40o12z45á66k

10. 2. 2016 14:07

Rozhodl jsem se, že nebudu hlasovat pro žádného blogera. Mám zde několik oblíbených, ale tam kde se cenzurují lidi za názor, mi to připadá nepatřičné.

9 0
možnosti
LN

...souhlas....byť přiznám...že tento úhel pohledu mi dosud unikal...

6 0
možnosti
JC

To je jako když do Zlatého Slavíka zakázali nominovat Kryla a Hutku. A hlasy pro ně propadly. Mladá Fronta v tom má bohaté zkušenosti a pokračuje v tom

i dnes.

20 0
možnosti
OF

1/ Cemper

2/ Polický

3/ Havránek

Jak a kde se hlasuje ? Poraďte

Ale teď vážně.Nnejlepší je ta Sylvie s ma ́darským příjmením, ale tu jsem nenašel. Nejhorší diskutér je Daniel Kroner, největší přítel Poláků...

..ale budiž mu ke cti,že se léčí... :-P

0 0
možnosti
DK

Ja povazuju za nejhorsi diskutery ty, kteri lzou a to ti jde dobre...ale chapu,ze zrovna trapakum jako ses ty musim lezt desne na nervy.;-)

3 0
možnosti
DK

Co vlastne bylo pro Konvicku fatalni? Ja jsem nikdy nic nekorektniho od nej necetl, ale je fakt, ze jsem ho nesledoval na jeho FB, pouze si obcas precetl clanek na zdejsim bloggu. A pak jsem cetl nejake citace, udajne ze by pomlel muslimy na masokostni moucku nebo tak nejak, ale neznam presne kontext a vlastne ani presne zneni...

3 0
možnosti
Foto

pan Konvička dojel na to, co sám navrhuje.

4 9
možnosti
JH
JN

J32i74ř53í 89N53o78s37e92k

10. 2. 2016 13:33

Už zablokovali dnešní Bělobrádkovu agitku, nebo on je rovnější?Rv

10 0
možnosti
JH

Čtyři nohy dobré, dvě špatné!

6 0
možnosti
Foto

Plačte, až ten banán dopadne i na Vás.

0 0
možnosti
RJ

R29a45d61e47k 55J50a15r98o66š

10. 2. 2016 13:23

Ano, zablokovali Konvičku na den přesně, aby nemohl být nominován. Zkoušel jsem to už marně včera...

11 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články