Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

spadla mi celist. A to nejsem optimista. Tohle video brzo zmizi, asi polovina tech co jsem uzil na mem blogu uz neni.

0 0
možnosti
Foto

Jestli Matěj vůbec myslel, si nejsem jistá. Zažila jsem jeho působení v Praze 3, kde nemyslel, jen se se svým zeleným kolegou pokoušel prosadit zelenou smyšlenku. Také řešil jakousi bytovou problematiku, ale to se nakonec trochu otočilo proti němu. Pak jsem zažila jeho působení na Magistrátu, kde také prosazoval jednu jedinou zelenou smyšlenku a sice budeme všichni jezdit na kole a bude nám fajn. Zrušíme parkovací místa, omezíme pohyb aut až na dřeň a bude nám fajn. Všude budou cyklostezky, cyklopruhy a bude nám fajn. Praha 3 se "pyšní" rozšířenými ostrůvky u přechodů a dírami v silnici velikosti menšího kráteru. Ale možná z těchto důvodů, ho "vykopli" výš na Magistrát a tím se ho zbavili. :-(

5 0
možnosti

J92a54n 67R95á98ž

13. 2. 2016 16:02

Když sledují proslovy toho levicového anarchisty, tak chápu proč se v Brně (možná i jinde) řekne někomu, kdo vypustí z úst naprostou blbost "Ty seš ale Matěj!"

11 0
možnosti
Foto

P47e48t93r 37H71a33n37n18i43g

13. 2. 2016 15:07

Nezlobte se. Pláč a nářky nepomohou a já teď vyslovím něco, čím si neoprávněně zasloužím odsudek. Když se však zamyslíte, tak to by byla jedině správná cesta. V regiónu Pas de Callais - Nord zvítězila v prvním kole Marine le Pen. Obyvatelé tohoto regionu měli možnost napravit stav věcí. Ovšem v druhém kole zvolili opět jako vždy ty, kteří nejsou schopni v tomto případě nic vyřešit. Zase zvolil Sarkozyho stranu. Však ji paní Sarkozyho zmínila. Velice by mě zajímalo, koho v druhém kole ona sympatická paní volila, či byla-li vůbec volit. Pokud nevolila Marine Le Pen, tak ji to bohužel patří.

9 0
možnosti

Pane Hannigu, Vy jste snad ještě přísnější, nežli já....

Ať už ale tahle dáma volila kohokoliv, ta její zkušenost je poučná....

2 0
možnosti
Foto

I57v54a43n 95M25a25r25e16k

13. 2. 2016 14:34

Matěj Stropnický ?. . . . .Kdo je to ten mladý předčasně přemoudřelý člověk ? Věřím že po volbách tato strana i jeho "zásluhou" zmizí v propadlišti, jen jestli v té době už nebude pozdě?! ;-( Rv

7 0
možnosti

..... su ušetřenej těchto kvalitních pořadů, ale pokud se tam někdo chodí vykecat s cílem totálně se znemožnit pak proti temu vůůůbec nic nemám,- a ten prostor bych zrovna temuto sokolíkovi dal,- ..... co može byt pro konkurenci lepšího, než vymaštěnej předseda, kerej svou partaj zařízne sámV ?!

6 0
možnosti

Tak nějak se říkávalo "kdo není v 18 levičák, nemá srdce, kdo je ještě ve 30 levičák, nemá mozek".

Kolik že má roků mladý Stropnický?

4 0
možnosti
Foto

Neříkalo, ale to nevadí.

0 0
možnosti
Foto

Pořad jsem viděl a Matěj Stropnický mě (na rozdíl od pana Havránka) tedy vůbec nepobavil. Naopak mě jeho názory doslova zhnusily!

Tato figurka je pro mě naprosto nevolitelná a nedovedu si představit, že by ho (a jeho Stranu zelených) mohl se zdravým rozumem volit někdo starší než cca 20 let.

Utvrdila mě v tom mimo jiné také SMSka od diváků běžící v textu pod pořadem s obsahem "Stropnický na Hrad!" Zdá se, že naše mládež volně přešla se svými mobily od pořadu Česko hledá superstar k pořadu "Česko hledá politickou superstar" a mnozí při této záměně pořadů našli v Matěji Stropnickém svůj nový idol. Rv

6 0
možnosti
Foto

Já některým, většinou diskutérů, píšu, že jejich až hysterie dosahuje vrcholné úrovně a ptám se, jak budou psát, až tu ty imigranty skutečně budeme mít. Když už teď se pohybují na škále pobouření v maximálních hodnotách, nebudou pak mít možnost přiměřeně hodnotit jejich pobyt a konání.

Netvrdím, že imigrantská tsunami není nebezpečná, jen tvrdím, že ZATÍM se u nás moc neprojevila a je vhodnější hodnotit situaci realisticky. Teď je čas prevence a ochrany hranic, až k nám proniknou (a nepochybuji, že se tak stane), tak bude čas vnitřní obrany. Nic jiného v tom není.

0 2
možnosti

Nevím jestli jste měl zlomenou nohu, nebo zánět slepého střeva. Jestli ne, věříte tomu že to bolí?

9 1
možnosti

Nemám rád ty pouťové diskuze Jílkové, ale promarnil jsem tu hodinku a podíval se na Váš odkaz. Hluboce smekám před Koníčkem a hluboce opovrhuji jeho oponentům. Ta naivita, arogance a hloupost, a těmihle lidmi bych se měl řídit? Nechápu......

6 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články