Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

...Matěj ....vy se mu smějete a přitom je to .... kluk jak lusk...zelenej...a vohnutej....

7 0
možnosti
NM

;-O doporučuji tomu Matěji jednu jízdu jako druhý šofér a při prvních potížích ho poslat aby to těm arabášům tak podobně vysvětlil a po první ráně železnou trubkou určitě změní názor;-D;-D

9 0
možnosti

V tom pořadu popisoval řidič kamionu jaké nájezdy na kamiony migranti dělají. Ostatně už to tuším proběhlo před časem i ve zprávách. Odpověď Matěje Stropnického zněla, aby vylezl z kamionu a s imigranty pohovořil a pak by jistě změnil názor. Je ten člověk vůbec zdráv?

17 0
možnosti
JR
LJ

Ano, je u nás málo imigrantů, za to však, podle mne, můžeme být vděčni - nižší životní úrovni než jakou mají u sousedů.

7 0
možnosti
JH
RH

Na druhou stranu podle Stropnického i vás může za všechno zlý Západ, takže jsem očekával sympatie. Nakonec v poslední době se komunistům dost názorově přibližujete.

2 5
možnosti
JH

Víte, je mi fuk, komu se názorově přibližuju. Důležitější, nežli to kádrování je nelhat. O té roli zejména USA na destabilizaci Iráku, Sýrie, Libye..., která rozpoutala tuhle migrantskou vlnu, nemám nejmenších pochyb, přestože to tvrdí také komunisti....

11 0
možnosti
JK

Poselství pana Stropnického je více než humanistické. Řidič kamionu v pořadu popisoval, jak se chovají běženci ve Francii (házení kamenů, rozřezávání plachet, zápalné lahve) a pan Stropnický na to, že je potřeba chápat, co má jeden každý z nich za sebou za útrapy. Přirovnal to k návratu z nějaké obtížné tůry, kdy turista má přeci také špatnou náladu. No a ti druzí dva vedle tamtoho měli také vynikající proslovy ve smyslu: Pokud se muslimové v nějaké zemi chovají hezky, budou se tak chovat i muslimové z jiných zemí.

19 0
možnosti
Foto

Stropnického na rok zavřít do Džungle v Calais.

(dodám, že po náročných túrách bývá nálada naopak velmi dobrá, díky vyplaveným endorfinům - Matěj to má nějaké popletené, asi nikdy nikam pěšky nešel)

25 0
možnosti
MF

Díky pane Havránku, to video jsem také viděla a chtělo se mi brečet nad tím, jak nás odepsali - nejen ve Francii a Německu, Švédsku atd. atd., ale celá Evropa! Dobře, že to šíříte, snad někdo z těch ještě stále naivních nebo flegmatických pochopí!

19 0
možnosti
Foto

Měl jsem snahu po dlouhé době sledovat tento prazvláštní a zábavný programový útvar ČT do konce. Pak jsem však byl přemožen intelektuální úrovní zúčastněných. Ta přemíra expertů a odborníků mne přesvědčila o tom, že nemám schopnost pochopit o čemže to diskutují. Jinak pokládám pana Matěje Stropnického za zástupce té části mladé generace, která je naší společnosti více než nebezpečná. Nedoporučoval bych také k nim zaujmout stanovisko, které nejlépe vyjadřuje klasický citát: Otče, odpusť jim, neboť nevědí, co činí!

33 0
možnosti
MS

Lapidárně řečeno, je to blb non plus ultra. :-)

11 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články