Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně zajímají lidé, kteří patří ke lži a nenávisti. :-P

2 1
možnosti
PK

P70a25v98e90l 46K46u33l28a

16. 2. 2016 21:24

To vás zajímá většina zde diskutujících :-D

0 0
možnosti
MD

Dnes je celebritou i velke. Takze prezident na tom neni az tak spatne. Je jen prezidentem. O nem se jako o celebrite nemluvi.

2 0
možnosti
Foto

Ano, ten pán je podle všeho vynikajícím a ukázkovým představitelem Havlistů a pravdoláskařů a hrdě se k nim sám také hlásí.

A se stejnou duchovní náklonností a hrdostí jsou zajisté i všichni Havlisté a pravdoláskaři hrdí a pyšní na něho - resp. nikde jsem nezaznamenal, že by od něj a jeho projevů kdykoli či jakkoli distancovali, protože ve skrytu duše s ním souhlasí a jsou pokrytecky rádi, že za ně dělá na veřejnosti takovou "skvělou špinavou práci".

Je to moc poučné! Karma! R^

18 2
možnosti
PT

P86e15t79r 48T54o18m79e23k

16. 2. 2016 17:22

To, že se tohle individuum hlásí k havlistům neznamená, že by měl s Havlem něco společného. Havel by si o takové ...... ani neutřel boty.

2 0
možnosti

To mi uniklo, že by se pravdo-láskový exot Peszyňski nějak spolčoval s ČSSD. To si zas pan autor tohoto článku trochu vymýšlí.

Každopádně je s podivem, že se bloger Peszynski ještě nevybodoval, protože jakýkoli jiný bloger, kdyby používal hulvatství, jako Peszynski, by dostal od admina iDnes červenou kartu.

13 1
možnosti
JH

Ano, to Vám uniklo, ale víc už nenapíšu, neboť by mě zase vymazali...

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články