Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

ach jó, ta zlotřilá ČT

9 4
možnosti
Foto

P.S. asi jsem viděl jiný pořad

6 4
možnosti
JC

R^Souhlasím.

Koukal jsem se, bylo to dost na hraně slušnosti ze strany moderátora. Proč si tam zvou někoho, koho názor nechtějí slyšet? Já vím, zadání je jasné, přesto ... :-/

22 9
možnosti
VK

Názory komunistů ti jsou Pepiku blízké neustále, takže ti to trapné být nemusí.:-P

14 18
možnosti
PK

P81a21v46e68l 18K58u62l65a

17. 2. 2016 8:26

Ušetřil jste mi práci ;-)

10 7
možnosti
SN

:-) .....První diskutér, aniž by pořad viděl, už se o Vás otírá ! Já jsem viděl závěr,(teď si to najdu v archivu), kdy se ho moderátor tázal jak to že tam nejel oficiálně, nýbrž si vybral vlastní cestu! V prvním případě by viděl jen schválené, v druhém syrovou skutečnost, kterou pěkně popisoval. Od moderátora neskutečně stupidní otázka, souhlas s Vámi .....je to kanál, pro srandu králíkům, jak jsme kdysi pravili. R^R^R^

17 8
možnosti
TM

Havránku, uděláte lépe, kdž si opatříte zahrádku a své úsilí budete věnovat pěstování mrkve a salátu. Případně docházejte do psího útulku venčit opuštené psy. To bude užitečné, na rozdíl od Vašich blábolů.

11 29
možnosti
TJ

Tak to nečtěte, a venčete si mrkve sám.

24 3
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články