Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Když jsem jí slyšela, napadlo mě jediné: Co, probůh, těm malým dětem hustí do hlavy, že si ve svých deseti (!) letech přejí jediné, a to zákaz komunismu v době, kdy jsou komunisté jen jakýmsi okrajovým výstřelkem spektra politických stran??? 8-o Více komunismu vidím v chování Bruselu než třeba takového Dolejše.

Prostě vykolejená fanatička.

20 1
možnosti
Foto

On i komunismus, nacismu, fašismus byl v začátcích okrajovým výstřelkem spektra politických stran. Kam to to podceňování vedlo je dost z historie známo. Takže pokud to učitelka učí děti, dělá velmi záslužnou činnost. Já plně chápu, že to komančům to vadí.

2 5
možnosti
VK

Taky se ru dříve vyskytoval jeden disident, jakýsi Svoboda a furt se tu plácal po ramenou s jedním estébákem. No Pepo a u tebe je to s tím antikomunismem a odboji proti sovětské okupaci stejné.:-P

1 10
možnosti
MN

Kotel paní Jílkové (pardon Máte slovo) je o hysterickém dmýchání vášní, bez ponechání prostoru na argumentace, bez nechání dokončení vyslovení názoru. A pokud vím, tak školský zákon zakazuje politickou agitaci na školách. Jakoukoliv - ať proti nebo pro komunistům, tak pro nebo proti čemukoliv jinému. Rv

13 1
možnosti
Foto

Takže když pani učitelka bude učit děti, že komunismus je stejné zlo jako fašismus a nacismus je to politická agitace, která se nesmí na školách učit. Když děti bude učit, že USA je imperalistický stát, který může za všechno zlo na světě je to správné a není to agitace. No to je logika.

1 2
možnosti
Foto

Stále nechápu co udělala brněnská učitelka špatného, že to tolik lidí rozčiluje a mají nutkavou potřebu o tom psát.

2 4
možnosti
ON

Chtěla by zakázat ksčm. Což by se panu autorovi nelíbilo jelikož je jejich sympatizantem. Ty jeho řeči o tom jaký byl antikomunista jsou lež.

3 7
možnosti
Foto

Také bych ji dítě nesvěřil..překrucovat historii, tak to přesně dělali komunisté a ona je stejná..slovo fanatické mi k ní sedí velmi.

10 1
možnosti
Foto

No a teď jak překrucovala historii ? To by mě fakt zajímalo.

1 3
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články