Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Konvička je druhá liga , jako bloger i jako politik. To vy jste větší formát.

Ačkoli s vámi skoro vždy nesouhlasím , líbí se mi forma vašich článků.

Proto vás čtu. Máte talent ale kopete za špatný mančaft. Já talent nemám

ale přirozenou inteligencí jsem se ocitl na té správné straně barikády.

Svět je plný paradoxů.R^;-D

0 14
možnosti
PH

Přirozeně inteligentní člověk nikdy neřekne, že je někdo na špatné či správné straně - takový člověk řekne, že ten druhý je na straně jiné.

22 0
možnosti
PH

Děkuju, že jste taky napsal na tohle téma - od Vás to má na rozdíl ode mě větší váhu.

13 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články