Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Tak ani pořádně nevím, zda mám být, nejen dnes, polichocen tím enormním zájmem o mou osobu. V každém případě však děkuju všem těm, kteří navzdory odpudivosti autora, zůstávají už léta jeho věrnými čtenáři. Nad takovou vytrvalostí a velkorysostí smekám:-)

10 2
možnosti
VK

Jelikož využíváte tento veřejný prostor k publikaci svých názorů, nechápu, proč se podivujete nad tím, ze to někdo čte a dovolí si vaše jednotvárné nenávistné plky opakovaně komentovat. Kdo vás čte dlouhodobě, tak již zjistil, že jste sám zlý a nenávistný člověk. Z tohoto pohledu je dnes tento blog chucpe. Ve svém poděkování jste vynechal admina, který to tu ještě stihl pročistit o několik vám nelichotících názorů.

8 8
možnosti
JH

Pane Havránku, to jste přilákal sortu. Pes od vás kůrku nevezme.;-D

6 1
možnosti
JH

Začínám uvažovat o sebevraždě....

5 1
možnosti
JL

Dobrej článek .... od toho Šafra.

5 5
možnosti
VN

Já s Vámi souhlasím, pane Havránku. Odstavec po odstavci tohoto článku. A nejen tohoto, ale všeho, co jsem byl schopen dohledat. Opravdu nevěřím zlým lidem, pane Havránku.

6 0
možnosti
VR

...a proto vám nevěřím ani pozdrav....

11 6
možnosti
VK

Po přečtení nadpisu jsem čekal sebereflexi autora. Marně.;-(

12 9
možnosti
VK

Dneska od vás pane Havránku spíše čekám pochvalné glosy na ČT. Včera na dvojce vysílali pěkný dokument o stavbě čínské železniční trati do Tibetu. To jste se ale samozřejmě zrovna nekoukal co? Vy totiž máte tu smůlu, že když zrovna zapnete kanál ČT, tak tam dávají nějakou hrůzu a hned běžíte psát blog. Odvysílání tohoto zajímavého dokumentu nezapadá do vašeho konceptu.;-D:-P

18 2
možnosti
JH

Koukám, že se tady sešel takřka celý můj fanclub:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články