Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Pan Kříž mi mluví z duše.R^V

30 0
možnosti

Pavel Kříž je zřejmě člověk dobře vychovaný a rozumný, takže ví, že po vlasti se neplive. Stejně jako rozumný muž neplive po bývalé manželce a matce svých dětí. Nezaslouží si to, nebyla ve srovnání s novou ženou (s novou vlastí) o nic horší.

39 0
možnosti
VC

Přesně tak. Ve studánce, ze které jsem se napil, nebudu nikdy kalit vodu.

9 0
možnosti
Foto

Já ty noviny kupuji mamince, ročník 1923 a tak si to přečtu celé.

Odkaz na to jednoduše není, protože pak by to bylo zadarmo, což je nežádoucí.

A ty různé "byliny", kteří nám zpoza hranic a oceánů radí a kritizují, bych rád obdaroval pokutovým kopem do měkkého svalstva hýždě.

20 0
možnosti
VS

Plivete po bývalém spoluobčanovi? To byste ale podle paní Černé neměl...

1 2
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články