Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ode mne jako vzdy : Karma

2 0
možnosti
Foto

O86t39a 71V65á84l46e57k

25. 1. 2017 11:50

Pane Havránku, viděl jste krásnou Danielu v DVTV? Vypadá jako Rusalka. Vůbec jsem se nemohl soustředit na to, co říkal její host J. Přibáň;-)

1 0
možnosti

Neviděl, ale dovedu si to - tohle živě představit:-)

3 0
možnosti

I my máme svou mladou Angelu. Stejně zapálenou.

2 0
možnosti

Sakra, ona ještě žije?;-D To mi připomíná ten starý dobrý vtip s Jlubou Hermanovou.:-)

3 0
možnosti

Je to taková komunistická Věc Makropulos

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články