Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pokud jde o klimatickou změnu a odstoupení Trumpa od smlouvy, je třeba si uvědomit jiné věci a nekecat o stupních oteplení, které konec konců už vidíme v praxi kolem sebe. nejsušší místa v republice se stěhují z Lounska a Žatecka na východ a nejhůř je na tom oblast Chlumecka a jižní Morava. Ale o tom jen bokem. To HLAVNÍ je to, že jestliže lump Trump odstoupil od klima dohody, nebudou se v USA realizovat nákladné opatření k zamezení nadměrným emisím, a to jak do vod, tak do ovzduší, čímž se významně sníží investiční a provozní náklady výrobcům, kteří se tím dostávají do neregulérní konkurenční výhody vůči ostatním, kteří ta opatření přijmou. Zavázala se k tomu dokonce i Čína, a tam je to opravdu o hodně penězích..!

0 2
možnosti
JH

Kéž by to vše bylo tak jednoduché!

1 0
možnosti
MF

Pane Havránku, mě tedy Trump tím odstoupením od Pařížské dohody mile překvapil, taky jsem si to okomentovala - alespoň jeden předvolební slib splnil do puntíku, já totiž těm vědcům a politikům, kteří vědí přesně do kolika let a o kolik stupňů atd. atd. moc nevěřím, také mě pobavil kyselý obličej Frau Merkel, když na to reagovala... Nechci být škodolibá, ale v tomto případě "čím hůř, tím líp!". Václav Klausovic teď bude "na koni", ale já mu to přeju, holt měl pravdu v mnoho jiných věcech, třeba Lisabonská smlouva, a já to tehdy nechápala... No, jo, no...

10 0
možnosti
JP

Paní Franzová, hezky jste to okomentovala, oběma patří karma.:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS