Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Jestli ten údajný bojkot Nohavici nespočívá v tom, že folk není nejvyhledávanějším hudebním žánrem. Jinak k tomu vašemu "složitému vyhledávání na internetu" - není nic jednoduššího, než napsat do vyhledávače "Nohavica". :-)

1 3
možnosti
JH

Řekl bych, že ty zmíněné miliony zhlédnutí jsou dostatečnou odpovědí na to Vaše zpochybňování oblíbenosti žánru:-)

7 0
možnosti
JP

Ještě jsem si vzpomněl, je to již přes patnáct let, kdy jsme se potkali v jedné uzavírce a on mi nedal přednost a já musel nějakých pár metru vycouvat. Jak mě míjel tak zastavil a hluboce se omlouval, prostě mě přehlédl a tak tam vjel, ta uzavírka půlky silnice byla dost dlouhá. Nejen jako zpěváka ale i jako člověka si ho vážím.

7 0
možnosti
JH

Mnohé detaily toho o člověku řeknou více než stovky slov.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS