Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

karma a souhlas. Jak jsem driv byla proamericka, po triceti letech v Canade mne to preslo. kolik bolesti a valek vyprovokovali Americani se neda spocitat.

0 0
možnosti
OJ

I já si myslím, že Rusko je velmoc, která se chová přesně tak, jak se chovaly všechny velmoci co lidská paměť sahá: nikdy neměly přátele, jen spojence a vždy jim šlo o vlastní mocenské a ekonomické zájmy. Ti, kdo považují USA jako jednu z velmocí za prosazovatele demokracie a míru, jakou naivní jak delfíni. Takže autor má pravdu - Rusko je velmoc a z tohoto hlediska je jeho chování na mezinárodní scéně předvídatelné, nepřekvapivé a plně srovnatelné s USA nebo Čínou.

0 0
možnosti
OJ

I já souhlasím s tvrzením, že Rusko je velmoc a velmoci se vždy v historii chovaly stejně: nikdy neměly přátele, jen spojence a vždy jim šlo jedině o svoje mocenské a ekonomické zájmy. To je realita světa a ti, kteří považují USA, Rusko nebo Čínu za prosazovatele demokracie nebo míru a stability ve světě jsou naivní jak delfíni. Vzpomeňme už na Pax Romana - "mír" za Římské říše.

0 0
možnosti
JH

Protože mi i na tomhle soukromém blogu nesmyslně smázli odpověď kritikům, nezbývá mi nežli dalším nespokojeným jen doporučit, aby si raději blog ještě jednou přečetli a zbytečně se nezesměšňovali.

3 0
možnosti
OZ

Myslím, že se vůbec nikdo nediví, že nedokážete vstřebat pravdu, zrovna vy...

0 4
možnosti
MM

Tak pokud tedy kladete na stejnou úroveň míru demokracie v USA a v Rusku, o mnohém to vypovídá. Hlavně o vás!:-/

2 4
možnosti
LP

Než Vás tady ten ,,antikomunista a milovník Ameriky" začne urážet...to je tedy doba... Ale schizofrenik je to dobrý, že ano?

0 4
možnosti
NM

...svatá pravda na kterou se ale přijde žel pozdě....

2 1
možnosti
JP

To co jste napsal, taky se pod to podepíši R^.

2 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články