Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

Zkrátka mnozí jsou sprostí a neklidní. To znamená, že to prezident dělá dobře. Nechtěl bych prezidenta, kterého bude tahle odrůda chválit....;-)

7 0
možnosti
LP

Opět obhajoba soudem 7 x uznaného lháře. Někteří blogeři mají prostě potřebu psát o ,,duševním a fyzickém mrzákovi" jako o modle.

Pozor, použil jsem sova autora blogu :-)

0 7
možnosti
JH

I Vy rafinovaný... filuto! :-)

4 0
možnosti
MZ

K tomu Kimovi. Neponoukal, zmínil to jako možnost, která byla v médiích zmíněna s tím, že Jižní Korea skládá speciální tým na likvidaci vedení KLDR. Nakonec, prezident Zeman není Kimův přítel, že?

4 0
možnosti
JH

Nejsm si jistý, ale ten výraz ponoukat se mi moc líbí, nedokázal jsem si ho odpustit:-)

6 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články