Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ZAJÍMAL by mě názor diskutérů na nápad SPD Tomio Okamury ohledně přeměny médií veřejné služby na PŘÍSPĚVKOVÉ ORGANIZACE.

0 0
možnosti

V daných poměrech, každý návrh na zásadní změnu působí jako sci - fi.

0 0
možnosti

Já vidím důvod ještě někde jinde. Nové složení PS znamená nové složení mediálních rad a je prakticky jisté, že tyto rady už nebude ovládat ČSSD a.s., ale nejspíš konkurenční partička, pro kterou by nějaká ta oprávněná stížnost na fungování veřejnoprávních médií byla jistě vhodným zahájením pro výměnu vedení těchto médií.

Každopádně lze doufat, že ke změně dojde, jenom se obávám, že nebude zdaleka tak důkladná, jak by to zasluhovalo.

0 0
možnosti

Vaše obavy sdílím a pokud se nepletu složení mediálních rad významně ovlivňuje neobměněný Senát

0 0
možnosti

Proti té vaší obsesi vůči ČT radši nic nedělejte, už byste to nebyl vy a navíc by se vám zhroutil svět.

2 8
možnosti

Pane Mudro, to Vaše mudrování si vždy rád poslechnu, mám rád ty Vaše humory Díky za návštěvu:-)

8 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články