Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Problematika elektronických receptů není tak jednoduchá. Starší lékař je většinou zkušený a svědomitý člověk, profesionál, který nemocnému pomůže. Každý však už nezvládá být bezchybný ajťák. Pomsta je sladká - 2 miliony korun za zločinné použití papírového receptu !!! Nejsme už v gulagu ?

1 0
možnosti
JH

Kde není chuť, není ani vůle:-)

2 0
možnosti
MC

M57a54r37e60k 12C75o38z56l

14. 11. 2017 8:39

Když jsem kdysi po vysoké škole nastoupil do práce v továrně, zjistil jsem (ke svému překvapení), že průměrný dělník bral o něco více peněz než průměrný referent. K práci dělníka tam navíc patřilo mít placený každý přesčas a neustále si stězovat. I tak jsme my, referenti, cítili jistý stavovský rozdíl, díky kterému jsme toho nelitovali.

Když lékaři začali se svými prostesty, cítil jsem to podobně. Lidé, kteří si neustále stěžují, mají placený každý přesčas, i když třeba během něj spí, degradují svoji vznešenou profesi na dělnickou práci. Nic proti dělníkům, i jejich práce je nutná a lékaři i tak zachraňují životy, ale člověk už zase cítí ten stavovský rozdíl...

6 0
možnosti
JH

Také jsem to zažil. Peníze sice nejsou všechno, ale stejně ty poměry, kdy mnozí dělníci vydělávali i násobně více, nežli jejich přímí nadřízení, potvrzují zvrácenost těch komunistických poměrů

5 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články