Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Buď jste slepý a hluchý, nebo nechcete vidět a slyšet, že za zhoršením vztahů může agresívní politika Ruska vůči Ukrajině. Předtím, i když už byl u moci Putin, nebyly vztahy Ruska se Západem nijak vyhrocené. Teď ovšem, když se Putin nechává slyšet, že bude hájit zájmy ruských menšin kdekoliv na světě (rozuměj bude strkat nos všude tam, kde jsou ruské menšiny) nezbývá, než mu dát najevo, že v případě např. pobaltských republik už to tak snadné, jako s Krymem a východní Ukrajinou mít nebude. Vy se tady neustále prezentujete jako bývalý antikomunista, ale vaše dnešní názory (nejen na téma putinovské Rusko) tomu vůbec nenasvědčují. :-/Rv

0 0
možnosti
Foto

A ČR snad nehájí zájmy českých menšin kdekoliv na světě. I Rusku připomíná jeho povinnost starat se o hroby československých legionářů.

0 0
možnosti
NM

...pěkná narážka ale já který jsem chodil pravidelně na její sběr jsem to bral úplně jinak a postupem času a po uvolnění různých archivních záznamů a rozhovorů mám na toho brouka úplně jiný názor a rovněž i na balonovou aféru s pálením štvavých letáků ale o tom až někdy jindy..

1 0
možnosti
LB

Zdravím vás, pane. Možná jste si všiml, že patřím kdo zástupu vašich sympatizantů. Vaše krátké a často dost vtipné postřehy a dle mého názoru naprosto oprávněná averze vůči té jejich ČT mi je blízká, neb i já mám ze způsobu jejich informování dost velký problém. Tento příspěvek vám píši proto, že by mě zajímal váš názor na daný komentář v ČT - odkaz http://www.ceskatelevize.cz/porady/10101491767-studio-ct24/218411058030329/. Sám se k němu v tuto chvíli nevyjádřím, abych vám nechtěně nepodsouval sebemenší náznak mého vlastního názoru na věc. Pokud vás to bude motivovat k dalšímu krátkému blogu, budu rád. :-)

1 0
možnosti
LB

Pro upřesnění - jde mi o rozhovor s Karlem Kovandou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články