Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Takže v EU hlasovali naši fešáci proti Maďarsku. Šojdrová nejspíš, aby vyvážila, že "musela" držet basu, proti Maďarsku nehlasovala, tak se pustila do této akce.

Mě nejvíc štve, že k tomu přijímání muslimských lidí není jednoznačná podmínka - POVINNÁ asimilace. NE integrace. Slovo INTEGRACE hluboce nesnáším, je nefér.

0 0
možnosti
RP

R^V jedné diskuzi na Internetu jsem četla jak tato rozpoutaná " aféra " silně připomíná podobnou pana Bradyho která vznikla z podnětu stejné strany.....

3 0
možnosti
MC

M98a35r86e43k 32C16o10z64l

19. 9. 2018 13:22

Já jsem si říkal, jak hlasitě se bude paní poslankyně ohánět právem na slučování rodin, až se za našimi sirotky později vydají oba rodiče i ostatní manželky pana otce a budou se dožadovat azylu, protože mají v Evropě děti.

6 0
možnosti
NM

...úplný souhlas neb v předvolebním klání je dovoleno vše jako ve válce,protože omluvy příjdou až po volbách si myslím...ale někde jdem četl vzkaz pro p.Šojdrovou,KDU ČSL ALE I PRO TOP 09,že by svou aktivitu měli použít smětrek k tomu aby ti válečni sirotci nevznikali a to je vzkaz docela jasný pro každého..[>-]!!

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články