Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každý takový vzkaz od někoho kdo je známý otevře snad trochu oči těm, kteří tvrdí, že to je obyčejná chřipečka. Mám kolem sebe jak mladé tak důchodce. Důchodci se téměř všichni o sebe boji a vše dodržují.Mladi co nemají děti Covid berou na lehkou váhu a ta střední generace co má děti a ty babičky a dědy potřebují nejen na hlídání jsou už zodpovědnější.

0 0
možnosti

No řeknu to asi takhle, Pan Kopta dehonustuje lidi, kteří mají jiný průběh nemoci, nebo nejsou nemocní vůbec a mají na tu nemoc jiný názor, což chápu, když je mu tak špatně.

Podotýkám, že si nemyslím, že by chtěl, aby všichni měli názor jen ten jeden, který se líbí panu autorovi a jen ten jeden tehdejší byl kdysi požadován stranou a vládou a naopak si myslím, že lidi nejsou stado, které beci na povel, ale mají různé názory, třeba i hloupé, fantaskní, ale kdo ví, ve světě je všechno možné...

Tak asi tak...

0 1
možnosti

...nebývá to u mne pravidlo ale vždy s přiklonín k názoru toho kdo npř.tam byl nebo to zažil....R^

1 0
možnosti

J27a57n 18H57a50r57v45a35n

3. 10. 2020 11:54

Já snad blbě vidím - mudrlant, tedy dneska Pan Mudra souhlasí s panem Havránkem 8-o

- a pak že se nedějí zázraky R^;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články