Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nechtěně jste uhodil hřebíček na hlavičku. Zeman se při výkonu své funkce řídí jen osobní animozitou, ničím jiným. To mu znemožňuje zůstat nad věci, a to nejen v případě těchto senátních voleb.:-)

0 2
možnosti
ZZ

To jako že musí dát hlas některému z kandidátů, i když ten jeho do finále neprošel ?

To jsme se vrátili o 50 let zpět, kdy každý musel dát hlas kandidátovi Národní fronty ?

;-D;-D;-D

2 0
možnosti
ZZ

Ono je jaksi v módě plivat na současného prezidenta, premiéra, vládu a Prymulu.

Kdo si veřejně neplivne, jako by ani nebyl.

:-/:-/:-/

2 0
možnosti
JH

Na módu už to trvá příliš dlouho. Zřejmě se už dá mluvit o zvrhlosti...

2 0
možnosti
NM

...já jsem si odpustil tyto volby celkově a to po zkušenostech z minula kdy poslední na čáře vyšachovali prvního,,, a co se změnilo NIC a začíná to být náš folkló r a bude to horší...8-o8-o

4 0
možnosti
JH

Zbytečné kraje, zbytečné volby:-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články