Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Lando, neorientuju se, ale to že se Komers , chce připomenout, že tak činí prostřednictvím tak trochu vlajkařského webu, tomu rozumím.

5 0
možnosti
Foto

taky bych to tak napsal, kdybych to tak dobře uměl.

/na druhé straně - i při vědomí chyb, které můj guru, president Václav Klaus, činil v devadesátých letech a přesto, že jako přesvědčený demokrat většinového konsensu to nakonec prohrál i za Nás všechny, mu za jeho státnický a politický význam pro Česko v prvním desetiletí po listopadovém převratu moc děkuji.

1 0
možnosti
Foto

P76a40v58e94l 97L16a60n64d13a

15. 11. 2020 13:55

Nebyl a není mým idolem, nemám vůbec žádný žijící idol, ale je mi to také líto. Má žena říká, že stáří obrušuje kontury pravého charakteru, takže se začne ukazovat ve své prapůvodní, nepředstírané podobě. Jak tak kolem sebe koukám, asi má smutnou pravdu.

3 0
možnosti
Foto

ty nectnosti zesilují taky proto, že ubývá sil prosazovat dobré.

0 0
možnosti

Jsem po operaci srdce a s dechem mám potíže a rouška mně dýchání ještě zhoršuje. Rada kardiologa byla jednoduchá, ať roušku nenosím ( vydechovaný a následně vdechovaný oxid uhličitý). A protože momentálně žiji sám, tak mně nezbývá, než umřít hladem. :-), Jinak musím konstatovat pane Havránku, že liberální demokrati Vás dostali tam, kam oni chtějí, ne úplně, ale zasekla drápky.

Že něco je sakra špatně je jasné a covid tomu dává korunu.

1 1
možnosti

Pane Hrdličko, Vaše situace je speciální. Pravda, ruce mám podrápaný, ale nikoliv od liberálů, nýbrž od koček s kterými se kamarádím.

1 0
možnosti

Narcismus je duševní porucha, kterou je možné se pokusit léčit, ale v určitém věku je to už marné. :-(

Tak aspoň zapalte svíčku za skonem dalšího vašeho ideálu.

1 2
možnosti

M31a10r18e22k 75C81o17z94l

15. 11. 2020 11:14

Já s Klausem v principu souhlasím. Tedy že chránit by se měl především každý sám podle toho, jaká má zdravotní rizika a sklon k riskování a že by stát měl chránit hlavně prostředí, kde se lidé chránit sami nemůžou (domovy důchodců, nemocnice apod.). Jinak si myslím, že se chová trochu demonstrativně a politicky, ale pořád je to demonstrativní jednání na kilometry vzdáleno od festivalu blbosti, který kdysi předvedli na Karlově mostě Feri a spol.

3 1
možnosti

Obávám se, že v případě pandemie se, bohužel, nelze úplně spolehnout na uvědomělost občanů. Politika mi na tom vadí úplně nejvíc. Ta exhibice na Karlově mostě byla mimořádně hloupá, ale nejtrapnější na tom je, že ti samí lidé teď vyčítají vládě, že zaspala.

7 0
možnosti

U mne stále u V.K. převažují pozitiva nad negativy. Sice nemám rád roušky, ale jejich nošení mi nijak nevadí.

2 0
možnosti

Taktéž, ale už není na nástěnce:-)

1 0
možnosti

"Starého psa novým kouskům nenaučíš".

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články