Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...mám také názor ale po zkušenostech / s p. Novotným/ a hlavně anonymním CENZOREM si to nechám v mé hlavě...;-D!!

0 0
možnosti
Foto

J86a49n 62O57s84u17c67h

25. 11. 2020 14:31

K tomu mluvčímu, kterým bych tedy měl být já, trochu vysvětlení 

Generál Pavel založil letos na jaře iniciativu Spolu silnější, ta v první vlně vybírala prostřednictvím veřejné sbírky peníze na dobrovolníky v první linii, v létě potkal mnoho lidí v regionech a dal dohromady tým expertů a udělal revizi toho, co se povedlo, a co ne během první vlny covidu. A teď na podzim se zapojuje do různých dobrovolnických projektů.

Všechno to dělá bezplatně, jako generál ve výslužbě ve svém volném čase, protože prostě chce být aktivní občan. Proto třeba už léta také objíždí besedy a nejrůznější konference, kde je o jeho zkušenosti velký zájem. A aby jeho iniciativa organizačně šlapala, má kolem sebe několik málo lidí, kteří její chod zajišťují. Pouze částečně se zapojuji i já, protože je mi to sympatické, a pomáhám s tím, aby o našich aktivitách věděli lidé, mohli dále přispívat, mohli se zapojovat do dobrovolnických aktivit a podobně.

Celou iniciativu podporují i mnozí úspěšní podnikatelé a filantropové, o nichž se můžete dočíst zcela veřejně, a kteří chtějí, aby iniciativa přispívala k dobrým věcem.

Pan generál nemá tiskového mluvčího, v médiích mluví výhradně sám a to, že jsem byl v článku ČTK označen jako jeho mluvčí, je jen nepřesnost agentury, neb jsem to byl já, kdo jim novinku z iniciativy sdílel. Jistě víte, že někoho, kdo informuje veřejnost o tom, co se děje v organizaci, má třeba i každá malá neziskovka, nejen politici nebo korporace.

Snad jsem to vysvětlil. Mrkněte na naše sociální sítě (Spolu silnější) nebo web spolusilnejsi.cz , budeme rádi, když se sám zapojíte také, nebo se třeba jen inspirujete. Díky za dočtení až sem a hezký den.

2 1
možnosti

Díky za vysvětlení, upřesnění Vaší pozice.

Co se pana generála týká, jak vidno i z dnešního blogu, neskrývám , že nemá mé sympatie a to zejména proto, co ho občas slýchávám povídat v médiích - zcela zjevně nejde jen o nějaké pouhé nedorozumění.

5 1
možnosti

Zřízení nové funkce - státního tajemníka pro bezpečnost ?

A to na tu bezpečnost armáda a policie nestačí ?

Nebo Pavlovi nestačí stávající příjem ?

;-D;-D;-D

2 0
možnosti

Nedivte se, když si musí držet na starý kolena ...tiskového mluvčího:-)

3 0
možnosti

Ze zálohy se hůř kandiduje na prezidenta.

4 0
možnosti
Foto

Petr Petr Pavel Pavel ...

/ ten třetí vzadu ... Putin nebo Biden ?

1 0
možnosti

M77a82r87e22k 92C59o12z76l

25. 11. 2020 10:59

Mě zaujal ten tiskový mluvčí... člověk by řekl, že někdo v důchodu má dost času, ale pokud vím, Václav Havel pracoval za komunismu jako dělník, pokud vůbec pracoval, měl svého tajemníka, a dotáhl to vysoko. Tak se asi Pavel inspiroval.

3 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články