Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zpěvák Klus je také taková rozporuplná osobnost.

0 0
možnosti

Paní Švorcová byla vynikající divadelní herečka; její filmové role byly poplatné době. Paní Geislerová je též vynikající herečka, stejně, jako mnoho jiných současných herců a hereček, kteří se též hlasitě všude možně prezentují svými světovými názory. Bohužel, k jejich smůle, některé z nich častěji vidíme a slyšíme hlasitě deklamovat z všelijakých tribun. Méně mi vadí jejich angažmá v reklamách, tam jde pouze o výdělek, snad slušný, aby mohli dělat i to "velké umění" a neotáčet každou korunu. Musím se přiznat, že mi občas dá opravdu velkou práci, některé herce vnímat jako herce a nikoliv jako jurodivé politické aktivisty.:-(

2 0
možnosti

...už se dostávám do fáze,že by si cenzor určitě pošmáknul s pětistovkonou odměmnou ale já to ;-Opovím slovy babičky " ta ženština mi nesmí překročit práh" tím je řečeno vše;-O!!

1 0
možnosti

M98a27r87e83k 57C91o27z55l

4. 1. 2021 11:42

Já se ty pocity snažím odfiltrovat, protože spousta umělců je geniálních, i když jejich politické názory nebo morálka jsou podivné. Třeba jeden z těch politických, Jaroslav Dušek, v Pustině dokázal to, co před tím asi jen Jiřina Bohdalová ve Fanny, totiž že mi bylo postavy ve filmu vážně líto. A co se té divné morálky týče, málokdy jsem se v divadle pobavil tak jako loni skvělým výkonem Hany Gregorové, která si své Divadélko Radka Brzobohatého založila týden po tom, co prodala Divadlo Radka Brzobohatého. Prostě v rámci zachování pohody a zážitku mi přijde lepší na veřejné vystupování umělců během filmu či představení zapomenout.

1 0
možnosti

Děláte dobře, vidím to přesně tak, jen se mi to filtrování až tolik nedaří:-)

2 0
možnosti

Kterými osobními postoji vás irituje Aňa Geislerová?

Ona je vynikající herečka, s osobními názory na které má právo jako každý občan, zatímco vy hrajete roli vzteklého, nenávistného kašpara.

1 9
možnosti

Nevšiml jsem si v článku nějaké nenávisti. Autor vyjádřil názor na politické angažování herců, na to má právo, které mu neupírejte. On jen řekl, že některá vystoupení herců mohou zapříčinit, že i přesto, že jsou to dobří herci, tak je diváci nemusí milovat. Vycházel přitom z diskuse na iDnes.cz. Zatímco u vás jsem si všiml velice ošklivé vlastnosti, nadávání lidem, z čehož lze dovodit nenávist u vás. Tuto vlastnost má bohužel i Geislerová, kterou na jedné straně považuji za dobrou herečku, na druhé straně mi vadí její chování poznamenané nenávistí, na to mám taky právo. Ona ať si vystupuje, jak chce, já zase budu mít vztah k ní takový, jak to cítím. Kvůli ní se na seriál dívat nebudu, i když, jak jsem napsal, ji považuji za dobrou herečku. Jí to může být jedno, zaplaceno dostala.

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články