Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

To mladej Klaus s tím seknul raz dva. A myslím, že udělal dobře, když preference Trikolóry narazily na strop.

0 0
možnosti
MM

Jestli měl covid a pociťuje jeho důsledky zrovna v psychické oblasti, pak jej lituji. Stejně dopadl můj syn, ač bez příznaků, stejně se to podepsalo na jeho psychice. Chce to čas, ale vyšlo mu to v tu nejméně vhodnou dobu. Myslím, že Trikolora tím utrpí ku škodě nás všech. Čas vše napraví a patrně pan Klaus bude zase fit a do politiky se vrátí. Doufejme.

0 0
možnosti
NM

...ještě jsem se nezorientoval a předpokládám,že se jedná o V.K ml....nerozumím tomu a jsem zvědav,co se tím sleduje uvidíme..:-P

0 0
možnosti
MM

Možná jste se v tom člověku od počátku mýlil a přehlížel jeho egoismus a narcismus. Jsem přesvědčen, že jeho ego se nezměnilo covidem a proto nepociťuji žádnou osobní tragédii z jeho současného jednání.

Takový vždy byl!

0 0
možnosti
MM

Já pociťuji jako tragedii (i když bych ho možná nevolil), že možná zanikne velmi potřebné politické uskupení. Doufám, že Trikolora nestála jenom na něm.

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články