Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo - když se do sebe pustí 2 baby, tak je vždycky pěkný tóčo !

;-D

0 0
možnosti

Ohlášená kandidatura paní Lipovské a zvláště za partaj Volného mi zasadila velkou ránu. Pokládal jsem paní Lipovskou za špičkově inteligentní ve všeobecné rovině ne jenom ekonomické. Doufal jsem v rázné údery zlotřilostem ČT. S tím bude asi konec. Škoda.

5 0
možnosti

Co má společného spolupráce paní Sommerové s ČT a s její funkcí poslankyně společného s působením paní Lipovské n radě ČT po jejím angažováním se v politice?

Pan Fpldyna jako příznivec Nočních vlků je ten pravý ke kázání morálky. :-P

0 0
možnosti

Asi že by měla sufražetka Sommerová mlčet, neboť ona sama je minimálně na morální úrovni ve střetu zájmů, když bojuje proti členovi rady ČT jako ten, kdo tyje z koncesionářských poplatků prostřednictvím ČT. Ale koho chleba jíš...

4 0
možnosti

J67a69n 79H50a46r37v12a81n

8. 9. 2021 11:29

Foldyna to řekl na plnou hubu R^ R^

6 0
možnosti

Paní Lipovská podle mě se neměla angažovat na kandidátce Volného bloku. Uškodila si. Její přítelkyně paní Bobošíková, kde ta už kandidovala. Politická turistka. Doufám, že se Volný blok do parlamentu nedostane.

1 0
možnosti

Také doufám. Volný je sebere procenta hlasů Okamurovi a Trikoloře

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články