Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pane Havránku, před asi deseti lety jste psal úplně jiné články, zejména proti všemu bolševickému a proruskému.

Najednou - BÁC, otočka a z pana Havránka je naprosto chápající bloger, obhajující vše proruské a bolševické.

Vy jste psal i do Virtually, já se vás zastával, vy jste nyní na stejné vlně s největšími bolševiky působící na tomto blogu. Nechápu, nechápu.

Nyní jste proruský troll, nepříjemný prudič, otrapa na blogu.

Co se změnilo? Vy, signatář Charty77? Stejně jako já.

Nechtěl byste se setkat, pokecat z očí do očí?

0 3
možnosti

Pane Luboši, vždy jsem se snažil psát a říkat, co si myslím - cítím a vždy jsem s tím měl problémy - bylo by divné, kdyby tomu bylo dnes jinak.:-)

Tedy, nemohu s určitostí vyloučit, že jsem zblbnul, ale svědomí mám čisté. Opravdu necítím potřebu zpovídat se - ztrácet čas s lidmi, kteří mě považují za proruského trolla, prudiče, otrapu na blogu...něco jim dokazovat, vyvracet.

Svět a život je mnohem komplikovanější, nežli zřejmě dokážete pochopit, ale to evidentně není můj problém...

4 0
možnosti

......jsou určité zásady,které by se mněly ctít už před volbou a né ,že se přijde na určité věci po volbě s tím,že se poví"kam na to to ženská chodí neb je to proti logice" a jsme u toho,že každá strana si vychovává určitý potenciál na vedoucí funkce a toto je od nepamněti a tyto věty- zasloužili by jsme si prerzidentku- jsou takové plácnutí do vody a chce to rozum...R^

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS