Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J29o23s14e23f 34B38á21r14t47a

2. 10. 2021 13:56

Líbí se mi definice SPOLU: SPOLU – touto údernou zkratkou se označuje předvolení seskupení stran ODS, KDU-ČSL a TOP09. Je to snad nejpodivnější slepenec, jaký si lze vůbec představit. Původně pravicová ODS se totiž spojila se středovou (nebo spíš názorově velmi „flexibilní“) KDU-ČSL a k nim si přibrala i liberálně demokratickou TOP09. To je přesně stejné, jako byste do jednoho kýble dohromady slili bílé a červené víno, které navrch ještě pocákáte trochou piva. Výsledek bude asi podobný, včetně různorodých zážitků po požití. Každopádně to jasně svědčí o tom, že ODS už na pravicovou politiku definitivně rezignovala a pokud se dostane do vlády, tak je schopná čehokoliv. Takovýto názorový hybrid pak asi nemá cenu ani dál pitvat, bude prostě prosazovat to co se jim bude právě hodit. Pro voliče je to naprosto nečitelný subjekt, skutečný „zajíc v pytli“.

Zdroj: https://robertkalina.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=776582

0 0
možnosti
Foto

z Twitteru:

jde vám o všechno ?

ozvěte se mi, až půjde o něco.

1 0
možnosti

Je mi jasné, že jde o všechno. Určitě k volbám půjdu a budu volit buď trikoloru nebo SPD;-D!!

1 0
možnosti
Foto

přečetl jsem si volební hesla SPD a jsou mým favoritem.

/nemáme jiné informace, než volební hesla politiků.

0 0
možnosti

...on je totiž zvyklej od tý katedry jenom kecat;-D

1 0
možnosti

J98a34n 94H81a17r29v70a44n

1. 10. 2021 19:57

Ano, politolog - to je jenom o žvanění Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články