Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Myslíte, že bere prachy i za reprízy jeho Fokusů. Jsem na ty upoutávky na ČT24 pomalu před každými zprávami připraven s ovladačem. Vypínám zvuk.

2 0
možnosti
JH

Má svou čest, zadarmo by to nejspíše nedělal:-)

4 0
možnosti
JH

J61a35n 69H24a15r37v52a95n

4. 10. 2021 13:02

To já se už mnoho roků na Otázky Vymývače Mozků (OVM) nedívám.

Proč si kazit neděli ?;-)

2 0
možnosti
JH

Já bych se občas i kouknul, ale nemám na to nervy:-(

1 0
možnosti
NM

...tak to já si ale vážně dovedu překvapit bez všech jmenovaných ,protože jak je vidět tak Čt má těch adeptů,co se na to třesou dosti a mají z čeho brát a je nám to neustále dokazováno v různých pořadech:-P:-P

2 0
možnosti
MM

Přiznejte, že máte na Moravce pifku.. Když se zjeví někdo chytřejší, inteligentnější, vzdělanější, tak to ty jednodušší naštve.

0 0
možnosti
VC

Tak jsem si říkal, že bych tu televizi bez V. E. Moravce asi vyhodil!!

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS