Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby se pan Tomio Okamura do hladka oholil už před volbami, dostal by aspoň o 3% víc hlasů.

0 0
možnosti
NM

.....no jak je vidět tak naše pol.scéna přímo Okamuru potřebuje a proto budoucí šéfka pos. sněmovny tolik propaguje zrušení SPD neb jim nahání hrůzu a asi nejlepší pro ně by bylo nemít ve sněmovně žádnou opozici a to nám ukáže budoucnost....[>-]

2 0
možnosti
MM

Protož mi to můj příspěvek nevzalo, vyměním dvě slova, ale už to nebude ono.

Kdybych (Kdyby bylo h.... cukrek, tak si se... do kafe) věděl jak volby dopadnou, hodil jsem to Okamurovi. Jsem ale přesvědčen, že pro jeho šance pro příští volby zmíněný limit nestačí.

0 0
možnosti
Foto

J42o47s35e79f 71B63á42r21t37a

21. 10. 2021 13:09

Ona mu ta bruselská pětka znovu voliče nažene.

6 0
možnosti
JH

...a my přestaneme být takové fajnovky

4 0
možnosti
MM

Nesliboval jste, že to hodíte Andrejovi, nebo se mýlím?

0 1
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články