Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vidíte a Vondráček přesto všechno by se mě nejvíc líbil jako adept na příštího prezidenta. Nejen svým vzděláním, klidnym vystupováním, ale pro mě jako ženu je tam mládí i hezký vzhled.;-)

2 0
možnosti

To s Vondráčkem mi připadá jako v tom starém vtipu o vlku a zajíci. Jak jde zajíc po lese a potká vlka. Vlk říká "zajíci naval cigáro". Zajíc nabídne startku bez filtru a dostane strašnou facku a vlk říká "já mám chuť na tvrdou spartu". Další den se situace opakuje a zajíc nabízí tvrdou spartu, zas dostane strašnou facku a vlk říká "dneska mám chuť na startku bez filtru" a třetí den se zase potkají a zajíc vytáhne startky i sparty aby si vlk vybral a zase dostane úplně šílenou facku. Tak se ptá vlka za co to bylo a vlk na to "Zase nemáš čepici".

Mně by zajímalo, jestli se Vondráčkovi někdo omluví, ale spíš ho budou buzerovat za čepici, tedy pardon za respirátor.:-(

3 0
možnosti
Foto

To by Pán Bůh nevěděl kam skočit, kdyby nám za všechny přešlapy uděloval boží tresty. V jednom s Vámi však souhlasím. I přes to špatné vyjádření, o kterém píšete, je pan Vondráček bílá vrána v naší politice a já doufám, že ji ti supi kolem neuklovou. A že jich poslední dobou přbývá, to je na pováženou.:-(

3 0
možnosti

No, oni ho začali klovat už i ti z vlastní letky:-(

2 0
možnosti

...uvidíme,co ještě vyleze k jeho jménu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články