Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Už dlouho jsem neviděl ani neslyšel Tomáše Halíka a nijak mi to nechybí. Že by i televize rezignovali na jeho názory? Nebo jen koukám na špatné TV a vynechávám ČT? Kdysi býval denním hostem televizních debat. Chybí mi ta dávka moudrosti. Ale k nasr.. jej nahradili jiní vrchovatě.

2 0
možnosti
JH

Kněz Halík a paní doktorka Stehlíková - největší čeští humanisti:-)

4 0
možnosti
MM

Co je na tom výroku tak ďábelského? Vždyť se týká i vás!

0 4
možnosti
VC

P!!roč k těm jezuitům mám tak zakořeněný odpor

3 0
možnosti
JH

Já bych to rovnítko mezi jezuity a Halíkem, přeci jen nepřiřazoval. až tak zle to s nim snad není...

1 0
možnosti
NM

...nejen,že tu představu vyvolává ale tím jak se dlouhodobě vyjadřuje tak jím je a basta...

7 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články