Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dnes s vámi souhlasím. Jen ta poslední věta stejně dobře poslouží oběma stranám barikády, záleží jen na tom, kdo se jí chopí.:-)

0 0
možnosti
Foto

promiňte chybu - pane Havránku, samozřejmě.

0 0
možnosti

Někdy Vám, pane Ševečku, tak úplně nerozumím, ale v každém případě, v dnešním blogu se k tomu maléru ještě vracím.

0 0
možnosti
Foto

Čím více očkovaných, tím více nakažených.

/jak jen to ti neočkovaní, kteří nikam bez negativních testů nesmějí, dokáží ?

0 0
možnosti

Doporučuju všimout si čísel hospitalizovaných - poměr mezi očkovanými a ne...

0 0
možnosti
Foto

Elementary, dear Watson - víc se bojím vakcíny, než covidu-19, který jsem už vloni v říjnu prodělal (lékařská kvalitní péče: nechoďte sem, ležte a snižujte teplotu) a protilátek mám dost (ověřeno za moje peníze). od jara týdně na testy (návštěvy maminky v penzionu a cesty na masáže a do lázní); přes ty různé osobní komorbity mně můj internista onehdá po vyšetření a důkladných testech tekutin a chemie s podivným důrazem prohlásil Vy očkování NEPOTŘEBUJETE ! zdraví pětadvacetiletého hrocha zkrátka.

0 0
možnosti

Tohle ale není o jedincích...

0 0
možnosti

Tohle celkem nedávno komentoval můj jedenaosmdesátiletý otec - lékař. Pravil: "Když na začátku devatenáctého století Jenner (britský lékař - objevitel vakciny proti neštovicím) připravoval svoji vakcinu z kravských neštovic, setkal se s prudkým odporem venkovanů, kteří se báli, že se po její aplikaci stanou krávou. Dneska taky spousta lidí iracionálně odporuje, ale že se přitom stávají voly, jim vůbec nevadí.

5 0
možnosti

...no takovéto tanečky ohledně očkování jsem ještě nezažil a věřím,že na tom má poloviční vinu stát s názorem který neustále opakuje ohledně dobrovolnosti které vůvec nezabírá ale odpůrci jsou spokojeni do chvíle než je nemoc sklátí a potom honen,honem prosí o injekci....

1 0
možnosti

Jak už jsem tady citoval - Je to pandemie hlouposti!

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS