Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

pandemie paniky, neodvahy politiků a jejich následné zvůle. vítězí "demokratická většina". politikům se podařilo svalit vinu na neočkované.

/demokracie vede vždy do totality.

/"Pokud vás někdo musí přesvědčovat, napomínat, tlačit, lhát, lákat na pobídky, nutit, zastrašovat, odhalovat, obviňovat, vyhrožovat, trestat a kriminalizovat... Pokud je toto všechno považováno za nezbytné k získání vašeho souhlasu – můžete si být naprosto jisti, že to, co se propaguje, není pro vaše dobro."

Ian Watson

0 0
možnosti
JH

Dost dobře nelze obhajovat odvahu politiků, natož pak těch českých, kteří se řítí řeckou cestou. Ani v zahraničí to ale není o moc lepší...

Na výběr máme jenom ze dvou zel - a i kdyby se nakonec to očkování ukázalo jako slepá ulička, pořád mi to přijde lepší nežli ta šířící se anarchie

0 0
možnosti
NM

... tak jsem četl úvahu,ž nouzový stav vůbec není potřeba...a za dva měsíce budou tlouct hlavou o zedˇ s dovětkem jak jsme to mohli dopustit a vysvětlení je,že oni vůbec nevědí ,co se "dole" děje? a někde jsem četl,že se asi už jedná o novou !důchodovou reformu. ;-D;-D

0 0
možnosti
JH

Konečně tedy důchodová reforma, která dává smysl!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články