Diskuse

Šarlatán

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byl jsem na film zvědavý, ale nakonec ve mně usadil jen nepříjemný pocit ze zbytečně (nebo záměrně) ukazovaných homosexuálních scén. Podobné jsem to měl i po filmu Herec. Autoři i herci se nám snaží ukázat, jak je to fajnové a vysoce hygienické strkání údu do řitě. Proti gustu, žádný dišputát, ale mně se z toho zvedá kufr. A co děti, mají si na to taky zvykat ?????!!!!

0 0
možnosti
Foto

Mám stejné pocity, byl jsem zvědavý na léčitele a ne film, kde je hlavním motivem homosexualita.

2 0
možnosti
Foto

Souhlas. Byla jsem zklamána - a současně i trochu zhnusena. O tom léčitelství tam nebylo skoro nic, o homosexualitě mužů až zbytečně mnoho a s názornými ukázkami. I když proti lidem lidi s jiným sexuálním zaměřením nic nemám, ale o podrobné znalosti o jejich praktikách nestojím. Zrovna tak, jako o různých sexuálních praktikách heterosexuálních párů. Nahlížení do intimity druhých lidí se mi protiví... Rv Ten film Šarlatán jsem díky masivnosti viděla - po prve - a naposledy. :-(

0 0
možnosti

...tento film jsem neviděl a jak čtu o nic jsem nepřišel....

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články