Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byli umělci, kteří to měli zapotřebí (protože mnozí až takoví umělci nebyli) a ti, kteří to zapotřebí neměli. Zmíněný Jan Werich, Ladislav Pešek, Karel Gott ad. Jejich odmínutí by bylo potěšením národa. Nestalo se tak. Těm, kteří to měli zapotřebí to příliš nevyčítám. nikdo nechtěl ztratit živobytí a navíc já jsem se do jejich situace nedostal a ony stresové okamžiky neprožil. Byla to zlá doba.

1 0
možnosti

Vidím to podobně. Jde jen o to, že si to ponížení většina z těch umělců nedokázala, dodnes nedokáže přiznat...

1 0
možnosti
  • Počet článků 6540
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1312x
Jsem velice často nespokojený občan, čtenář, divák, posluchač. Prostě hrůza!

 V roce 2016 jsem  ukončil  oficiální  působení a s ohledem  na  praktiky zdejších adminů  jsem  přešel  do místního  "disentu". : - )

Publikuju  zde už  výhradně jen   na soukromém blogu, který se nezobrazuje na  hlavní straně.

 

Seznam rubrik

Oblíbené články